Üye olmak ve diğer içeriklerden de faydalanabilmek için buraya tıklayınız.

Üye olup şifrenizi unuttuysanız "Şifremi Unuttum" adresini kullanabilirsiniz

Forum kurallarını okumak için lütfen buraya tıklayınız .

Unity harita genişletme

28 Şub 2020
2
0
1
ΤΙΚ
💎30
Merhaba 1tık ailesi sizlere bir sorum olacak. Nekadar araştırsam da bulamadım resimde görüldüğü gibi yeşil alanlar ana zemin olacak ve oklara tıklandığında zemin o alanda genişleyecek bunu nasıl yapabilirim ipucu ve fikirleriniz bekliyorum.

Ekran Alıntısı.PNG
 
6 Şub 2020
3
5
3
ΤΙΚ
💎31
public Mesh olusturulacakNesne; // Bunu Update üstüne tanımlamak ve Unity içerisinden hangi nesne olduğu belirtmek gerekiyor.

Altta bulunan koşul durumunu Update içerisinde ilgili bölüme, koşulu tanımlayarak ekleyebilirsin.
if( Oklara tıklanma durumu )
{
var oyunNesnesi= new GameObject("Küp nesnesinin adı");
var meshFiltresi = oyunNesnesi.AddComponent<MeshFilter>();
oyunNesnesi.AddComponent<MeshRenderer>();
meshFiltresi .sharedMesh = olusturulacakNesne;
oyunNesnesi.transform.position = transform.position; // Pozisyonu bir önceki küp nesnesinin pozisyonuna belirli miktar uzaklık ekleyerek oluşturabilirsin. Örnek olması adına koydum.
oyunNesnesi.transform.rotation = transform.rotation;// Rotasyonu da pozisyon gibi düzenleyebilirsin.
}
 
  • Beğen
Tepkiler: Melisa ve endisis
28 Şub 2020
2
0
1
ΤΙΚ
💎30
public Mesh olusturulacakNesne; // Bunu Update üstüne tanımlamak ve Unity içerisinden hangi nesne olduğu belirtmek gerekiyor.

Altta bulunan koşul durumunu Update içerisinde ilgili bölüme, koşulu tanımlayarak ekleyebilirsin.
if( Oklara tıklanma durumu )
{
var oyunNesnesi= new GameObject("Küp nesnesinin adı");
var meshFiltresi = oyunNesnesi.AddComponent<MeshFilter>();
oyunNesnesi.AddComponent<MeshRenderer>();
meshFiltresi .sharedMesh = olusturulacakNesne;
oyunNesnesi.transform.position = transform.position; // Pozisyonu bir önceki küp nesnesinin pozisyonuna belirli miktar uzaklık ekleyerek oluşturabilirsin. Örnek olması adına koydum.
oyunNesnesi.transform.rotation = transform.rotation;// Rotasyonu da pozisyon gibi düzenleyebilirsin.
}
CEVABİNİZ İÇİN COK COK COK TEŞEKKUR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN