Ünlü bir tasarımcı, öğrencilerinin ''Başarılı bir tasarım nasıl yapılır?'' sorusuna karşılık olarak
- Bir tasarımcı olarak girişimcinin potansiyel müşterileri hakkında bilgi sahibi olmalısınız. Her kesimin istekleri ve beklentileri farklıdır.
- Genç kesime yönelik bir çalışmada sıradan, klasik şeyler ilgi görmeyebilir. Çalışan kesime yönelik çalışma ise enerjik canlı ve karmaşık ögeler hak ettiği ilgiyi görmesini engeller niteliktedir.
- Rakiplerinin tasarımlarını iyi analiz etmek ve tasarımda nelerin güçlü oldugunu markanın insanlara nasıl ifade edildigini bilmek kendi çalışmanız için size ön ayak olacaktır
- Begendiğiniz her öğeyi tasarıma eklemeyin. Karışıklık ve güzel birçok öğenin aynı tasarımda bulunması, tasarımın daha da güzelleşecegi anlamına gelmez.
- Unutmayın ki ufacık bir ayrıntı bile müşterinizi kalpten vurabilir.
- Her tasarımın ya da logonun kendine has bir özelligi ve vurucu kısmı vardır. Sizin vurucu kısmınız, çok özel olan çizginiz nedir bunu belirleyin. Böylece gerektiginde bu vurguyu güçlendirebilirsiniz.
- Başarılı olmuş bir markaya benzer bir logo kullanmanız sadece başarılı olan markayı övmekten, yüceltmekten ve onu gündem yapmaktan başka bir işe yaramayacaktır.
- Kendiniz olun her zaman